Müşteri Hizmetleri :
Müşteri Hizmetleri :
demo talep
Giriş Yap
Şifremi Unuttum
Demo Talebi
Smart Law
Giriş Yap
Smart Law
Giriş

NEDEN SMART LAW KULLANMALIYIM ?

Neden Smart Law Kullanmalıyım?

Smart UYAP servisi ile UYAP verileriniz 7/24 elinizin altında.
Smart Law hesabınız, UYAP hesabınızdaki veriler ile senkronize edilir. Böylece UYAP’ a
bağlanmaya ihtiyaç duymadan tüm verilerinize her yerden kolayca ulaşabilirsiniz.

Smart Editor servisi ile UDF formatında dilekçe yazmak
Dilekçelerinizi saniyeler içersinde hiçbir programa ya da karmaşık işlemlere
gerek duymadan UDF formatında kayıt ederek, UYAP’ a yükleyebilirsiniz.

Görevlendirmeler modülü ile ofisteki aksaklıkları engelleyin,
Ofis içersinde personeller arası her türlü yapılmış ve yapılmamış görevleri
takip edebilir, personellerinizi puan vererek değerlendirebilirsiniz.

Smart Ajanda servisi ile toplantı ve görüşme çakışmalarına son verin.
Görüşmelerinizi, randevularınızı, işlerinizi takip edebilir ve hatırlatma ekleyebilirsiniz.
Yetkilendirilmiş personellerin görüşmeleri ajandanıza göre ayarlamasını sağlayabilirsiniz.

Bulut yedekleme servisi ile UYAP verileriniz herran sizin kontrolünüzde.
UYAP’tan senkronize edilmiş verilerinizi, Google Drive, Yandex Disk gibi istediğiniz herhangi
bir bulut platformuna aktararak, yedeklemenizi kolay ve güvenlibir şekilde yapabilirsiniz.

Smart Law Özellikleri

Smart Law Hukuk Büro Otomasyonu İle Her Şey Elinizin Altında

Smart Law Hukuk Büro Otomasyonu gelişmiş doküman yönetimi sayesinde hangi evrak neredeydi, hangi dosya hangi dosyanın içindeydi gibi vakit kaybına yol açan teferruatlara son! Bulut sistemi sayesinde İnternet üzerinde depolanan ve tarayıcı vasıtasıyla sisteme yüklediğiniz evraklarınıza dünyanın neresinde olursanız olun erişebilirsiniz. Mahkemelere artık dosyalarla değil, akıllı telefonlarınız ve de tabletlerinizle giderek kalabalık ve karmaşıklığa son verin. 

Dava dosya isimlendirme algoritması ile hangi dosya hangi raftaydı, müvekkilimin şu dosyası neredeydi gibi sorunlara kesin ve en hızlı çözüm olarak Smart Law sizler için evrak yönetim sistemini sunuyor.

Smart Law Nedir. Ürettiğimiz Her Çözüm Siz, Ekibiniz, Çalışma Hayatınız ve de Mesleğiniz İçin Kolay, İdeal ve Pratik Uygulamalar İçerir. Smart Law Hukuk Otomasyonuyla Hep Bir Adım Önde Olun.

Bize Ulaşın
Kolay Arayüz Yönetimi

Kolay Arayüz Tasarımı


Minimalist tasarım anlayışı ile kurgulanmış Smart Law menülerinde mobil, tablet ve bilgisayar platformlarından aradığınız herşeye kolayca ulaşabilirsiniz.
Kolay Veri Yönetimi

Kolay Veri Yönetimi


Müvekkillerinize ait duruşma bilgileri, iletişim bilgileri, vekalet bilgileri, dava evrakları ve dava kapağı gibi her türlü bilgiye tek tıkla kolayca ulaşabilirsiniz.
Görev Yönetimi

Görev Yönetimi


Smart Law Sistemini kullanan personelleriniz arasında her türlü görevlendirmeleri organize edebilir ve personellerinizden gelen geri dönüşleri puanlayarak değerlendirebilirsiniz.
Muhasebe Yönetimi

Muhasebe Yönetimi


Ofis içi her türlü gelirlerinizi ve giderlerinizi kayıt altına alarak gelir / gider verilerinizi kolayca analiz edebilirsiniz.
Duruşma Keşif ve Müzekkere Yönetimi

Duruşma Keşif ve Müzekkere Yönetimi


Sistem üzerinden bütün güncel duruşma, keşif ve müzekkereleriniz hakkında her türlü veriyi kayıt altına alarak kolayca takip edebilirsiniz.
Roller ve Yetkilendirmeler

Roller ve Yetkilendirmeler


Smart Law sistemini kullanan personellerinize atanacak görev ve yetkilendirmeleri grup bazlı ya da kişi bazlı olarak organize edebilirsiniz.
Müvekkil Yönetimi

Müvekkil Yönetimi


Gerek şahıs ve özel kurum gerekse kamu kurumu olmak üzere müvekkillerinizin bütün bilgilerine tek tıkla kolayca ulaşabilirsiniz.
Evrak Yönetimi

Evrak Yönetimi


Smart Law hesabınınzda yer alan bütün evraklarınıza bulut sistemi üzerinden herhangi bir platforma bağlı kalmadan internetin olduğu her yerden kolayca ulaşabilirsiniz.
Hatırlatmalar ve Bildirimler

Hatırlatmalar ve Bildirimler


Duruşmalarınızın ve önemli randevularınızın hem size hem müvekkiliniz ile birlikte, ilgili kişilere SMS ya da e-posta ile hatırlatılmasını kolayca sağlayabilirsiniz
Mesajlasma Servisi

Mesajlaşma Servisi


İsterseniz ofis içi sistemi kullanan personelleriniz ile isterseniz müvekkilleriniz ile anlık olarak mesajlaşabilir, mesajlaşma geçmişini görüntüleyebilirsiniz.
Renklerle Algı Yönetimi

Renklerle Algı Yönetimi


Smart Law arayüz tasarımı, işlem yapılan hukuk alanına göre 5 farklı renkte kurgulandığı için çalıştığınız işlemlerde konsantrasyonunuzun dağılmasını engeller.
Her Yerden Erişim

Her Yerden Erişim


Smart Law web tabanlı çalışmasından dolayı internet olan her yerden hesabınıza kolayca erişim sağlayabilir ve bütün verilerinizde istediğiniz gibi işlem yapabilirsiniz.

Adres

Büyükşehir Mh. Cumhuriyet Cad. No : 1 Ekinoks Residence E2 Blok
Kat : 5 Daire : 31  Beylikdüzü / İSTANBUL

Bize Ulaşın

Mail : info@smartlaw.com.tr

Sosyal Medya da Bizi Takip Edin

Smart Law Nedir
Smart Law Özellikleri
Smart Law Demo Talebi
Smart Law Paketleri
Neden Smart Law Kullanmalıyım?
Adım Adım Smart Law
Destek
Teknik Destek
Blog
Videolar
Katalog
Apps
Mobil
Api
Kurumsal
Hakkımızda
Sık Sorulanlar
İletişim
app store
google store

Tüm Hakları Saklıdır 2017 | Yasal Uyarı: Smart Law Hukuk Ofis Otomasyonu hakkında bu sitede yayınlanan tüm bilgi belge ve dokümanların tamamı koruma altına alınmıştır. İzinsiz olarak kullanılması veya çoğaltılması durumunda yasal işlem başlatma hakkımız saklıdır.

Brunsia Bilişim Ltd. Şti.

    [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
      [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
      [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]
    • Menü
    • [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
  • [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
  • [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]